از سراسر وب

اگر اهل موسیقی پاپ باشید، بدون شک نام شادمهر عقیلی را به خوبی می شناسید  و می دانید یکی از بهترین های دنیای موسیقی پاپ ایران است. طی تمام سال های فعالیت خود به هنر خوانندگی ادامه داد و تا به امروز دهها آهنگ خوانده است. حالا شما می توانید به “بهترین آهنگ های شادمهر عقیلی” به راحتی دسترسی داشته باشید و در هر نقطه از جهان از شنیدن آن لذت ببرید. شادمهر در سال 1380 از ایران مهاجرت کرد اما این هنرمند دست از خلاقیت و هنر برنداشت و حتی در آمریکا هم توانست همچنان جزو بهترین های موسیقی ایران باقی بماند در این مقاله سعی داریم شما را با “بهترین آهنگ های شادمهر عقیلی” آشنا کنیم.

 چرا شادمهر عقیلی تا این اندازه محبوب است؟

شادمهر عقیلی متولد سال 1351 است. این خواننده 51 ساله از همان دوران کودکی در زمینه موسیقی فعالیت داشت. در دوران جوانی شناخته شده ترین آهنگ شادمهر عقیلی که پیش از مهاجرتش بارها و بارها از صداوسیما پخش شد آهنگ یاس کبود بود. البته بازی در فیلم پرپرواز هم یکی از هنرهای شادمهر عقیلی در دنیای بازیگری بود. از همان زمان این جوان استعدادهای خود را نشان داد. آهنگ دهاتی یکی از آهنگ های شاد و خاص شادمهر بود که نقش زیادی در تحول موسیقی پاپ ایجاد کرد. شروع محدودیت ها و سختگیری ها به وی نیز از همان جا شروع شد.

شادمهر در سال 1380 به دلیل محدودیت های آن زمان برای فعالیت در موسیقی پاپ ناچار به مهاجرت شد. مهاجرتی که فرصت اکران فیلم شب برهنه رااز او گرفت.

طی سال های گذشته تاکنون شادمهر دهها آهنگ ساخته و خوانده که اگر بخواهید همه آن ها را یکجا داشته باشید نیازمند یک هارد اکسترنال هستید البته پیش از این کار حتما راهنمای خرید هارد اکسترنال را مطالعه کنید. از طرفی از آنجا که این آهنگ ها همه به صورت یکجا قابل دانلود است، می توانید از یک سرور مجازی و بدون قطعی اینترنت استفاده کنید.

 بهترین آهنگ های شادمهر عقیلی را بشناسید

شادمهر عقیلی از همه اوایل جوانی که وارد حوزه موسیقی شد آهنگ های زیادی را خوانده که هر کدام همچنان هم در لیست بهترین های موسیقی پاپ جای دارد. با این وجود اگر بخواهید ماندگارترین و خاص ترین آهنگ های این خواننده پاپ ایران را گوش کنید، می توانید از لیست زیر بهترین ها را انتخاب کنید:

  1. بی احساس: یکی از آهنگ های بی نظیر شادمهر است که در زمان رونمایی از آن، توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.
  2. قاضی: از دیگر آهنگ های شادمهر است که به مدت کمی از بی احساس پخش شد، این آهنگ هم اگرچه زیبا اما به اندازه بی احساس نتوانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.
  3. حس خوبیه: این آهنگ اگرچه نسبت به دو آهنگ قبلی قدیمی تر است اما کیفیت متن و آهنگ سازی آن همچنان آن را در لیست محبوب ترین های طرفداران شادمهر قرار داده است.
  4. حالم عوض میشه: یکی از آهنگ های قدیمی که حتی امروز هم در میان پلی لیست خیلی از شما هم وجود دارد.
  5. بارون دلم خواست: در موزیک ویدیوی این آهنگ از حضور ریحانه پارسا استفاده شده است. متن و آهنگ زیبای این موزیک در کنار بازی یک بازیگر مهاجرت کرده توجه زیادی به خود جلب کرد.
  6. رویای ما: این آهنگ که موضوع اجتماعی دارد کاری مشترک از شادمهر و ابی است که یغما گلرویی کار آهنگسازی آن را انجام داده است. این اهنگ در سال 1392 رونمایی شد و کاری سیاسی و انتقادی از این خواننده پاپ به شمار می آید. مضمون اصلی این آهنگ مخالفت با جنگ است که الهام گرفته از سخنرانی معروف مارتین لوترکینگ می باشد. شاید تعجب کنید اگر بدانید که این آهنگ تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و یکی از پربازدیدترین موزیک ویدیوهای شادمهر به شمار می آید و توانست نقش مهمی در جایگاه حرفه ای این خواننده پاپ داشته باشد.
  7. ژینا: این آهنگ که در سال 2002 از آلبوم خیالی نیست معروف شد، هنوز هم آهنگ معروفی است.

  8. دست من نیست: اگر بخواهید همچنان لیستی از آهنگ های جذاب شادمهر را داشته باشید، نمی توانید این آهنگ زیبا را نادیده بگیرید.
  9. میترسم: شنیدن این آهنگ در میان پلی لیست آهنگ های شادمهر خالی از لطف نیست. با دانلود کردن آن بارها و بارها از شنیدن این آهنگ لذت خواهید برد.
  10. اعتراف: از دیگر آهنگ های شادمهر عقیلی که اگرچه سال های زیادی از پخش آن می گذرد اما همچنان از شنیدن آن لذت می برید.
  11. همیشگی: این آهنگ که در سال 2016 با آلبوم تجربه کن منتشر شد یکی از بهترین های شادمهر است که می توانید همیشه آن را گوش کنید و هر بار از شنیدن آن لذت ببرید.
  12. تماشا: یکی از پرسروصداترین آهنگ های شادمهر است. دلیل آن تم زیبا، متن خاص و البته آهنگسازی زیبا است و علاوه بر همه اینها این آهنگ به افتخار بانو مهستی خوانده شده و حتی پس از رونمایی از این آهنگ، با استفاده از هوش مصنوعی این آهنگ با صدای مرحوم مهستی نیز بازسازی شد که به نوبه خود به یکی از زیباترین و البته خاطره انگیزترین آهنگ های شادمهر تبدیل شد.

نتیجه گیری

شادمهر عقیلی خواننده 51 ساله پاپ ایران که از سال 80 از ایران مهاجرت کرده و ساکن ایالت متحده آمریکا است، یکی از پرطرفدارترین خواننده هایی است که در دوره معاصر وجود دارد. او طی سال های اخیر بارها و بارها با موضوعات مختلفی آهنگ ساخته و برای طرفداران خود منتشر کرده است. در حال حاضر نیز وبسایت های زیادی در زمینه دانلود رایگان موسیقی و موزیک ویدیو خوانندگان فعال هستند. شاید برای شما جالب باشد که شما هم می توانید با راه اندازی چنین وبسایت هایی به درآمدی عالی دست پیدا کنید. شرکت فناوری اطلاعات و خدمات وبسایت وب‌رمز می تواند خدمات مختلفی شامل طراحی و راه اندازی سایت، فروش هاست و دامنه، تولید محتوا و سئو و… را برای موفقیت شما در راه اندازی سایتتان ارائه کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان وب رمز تماس بگیرید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]