از سراسر وب

با نزدیک شدن سریع به پایان سال، تماشاگران سینما به دنبال سال 2024 هستند تا ببینند چه فیلم هایی در ماه های آینده به گیشه و سرویس های پخش می روند.

در حالی که چند ماه دیگر به سال جدید می‌رسد، در حال حاضر طیف گسترده‌ای از فیلم‌های موردانتظار با بازی تعدادی از A-listers، از جمله گال گدوت، رایان رینولدز، مایکل کیتون، زندایا، لیدی گاگا و تام کروز و بسیاری دیگر وجود دارد. سایت زمین مووی مرجعی برای دانلود فیلم جدید است.

از اکشن، انیمیشن و رام کام، تا تخیل مجدد لایو اکشن و هیجان انگیز، 2024 یک فیلم برای همه خواهد داشت. دانلود فیلم با دوبله فارسی در زمین مووی امکانپذیر است.

در حالی که چند ماه دیگر به برخی از آن‌ها باقی مانده است، نگاه‌های پنهانی به برخی از فیلم‌هایی که نمی‌توان از دست داد، از جمله «قسمت شرور ۱»، «جوکر: فولی آ دوکس» و «دون: قسمت دوم» دیده می‌شود. سپس فیلم‌هایی مانند «Beetlejuice 2» و «Deadpool 3» وجود دارند که طرفداران فرنچایز را از دیدن شخصیت مورد علاقه‌شان در نقش‌های نمادین خود هیجان زده می‌کنند.

در زیر، تعدادی از فیلم‌هایی را گردآوری کرده‌ایم که انتظار می‌رود در سال 2024 موج ایجاد کنند.

“بازی نقش»

تاریخ انتشار: 12 ژانویه 2024

Kaley Cuoco اما، یک قاتل مخفی است که شوهرش، دیوید (David Oyelowo) متوجه می شود که او زندگی مخفیانه ای دارد و به او و فرزندانشان دروغ گفته است. این فیلم با بازی کونی نیلسن و بیل نیگی در پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

“باب مارلی: یک عشق”

تاریخ انتشار: 14 فوریه 2024

کینگزلی بن ادیر در این فیلم زندگینامه ای که برای روز ولنتاین به نمایش در می آید، در نقش باب مارلی، اسطوره رگی بازی می کند. این فیلم زندگی و میراث نماد موسیقی فقید را برجسته می کند و شاهد اوج گرفتن شهرت و سختی های جهانی اوست.

لاشانا لینچ نقش همسرش ریتا مارلی را بازی می‌کند و کارگردان «شاه ریچارد»، رینالدو مارکوس گرین، درام را هدایت می‌کند.

اولین تریلر در ماه ژوئیه منتشر شد، که نشان می‌دهد چگونه مارلی مورد علاقه بسیاری بود، اما از یک ترور در حین آواز خواندن برای صلح جان سالم به در برد.. الف>

“فرشتگان معمولی»

تاریخ انتشار: 23 فوریه 2024

بر اساس یک داستان واقعی، هیلاری سوانک در نقش شارون بازی می کند، یک آرایشگر در شهر کوچکی که در حال مبارزه اما خشن است که با اد (آلن ریچسون)، مردی بیوه که تلاش می کند زندگی دو دخترش را تامین کند، ملاقات می کند. وقتی کوچکترین دختر او در لیست انتظار برای پیوند کبد قرار می گیرد، تمام تلاش خود را برای کمک به خانواده انجام می دهد.

نانسی تراویس، تامالا جونز و امی آکر با جان گان به کارگردانی فیلمنامه ای از مگ تیلی و کلی فرمون کریگ همبازی هستند.

“مرد پاییزی»

تاریخ انتشار: 1 مارس 2024

رایان گاسلینگ و امیلی بلانت در این کمدی پر اکشن با الهام از سریال تلویزیونی موفق دهه 1980 همبازی هستند. این فیلم گاسلینگ را در نقش بدلکار سابق کلت سیورز، «یک بدلکار زخم خورده از نبرد» دنبال می کند که صنعت را ترک کرد تا بر سلامت جسمی و روانی خود تمرکز کند. با این حال، زمانی که ستاره فیلم پرهزینه‌اش که جودی مورنو (بلانت) کارگردانی می‌کند، ناپدید می‌شود، به تجارت بازمی‌گردد.

هانا وادینگهام، آرون تیلور جانسون، استفانی هسو و وینستون دوک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم The Fall Guy به کارگردانی دیوید لیچ و نویسندگی درو پیرس است.

“پاندای کونگ فو کار 4”

تاریخ انتشار: 8 مارس 2024

جک بلک در نقش «پو» دوست‌داشتنی برمی‌گردد.

جک بلک در نقش «پو» دوست‌داشتنی برمی‌گردد.

جک بلک در نقش پو، پاندای کونگ فو دوست با اشتها، بازمی گردد، در حالی که به ماجراجویی دیگری در چین باستان می پردازد. برای قسمت چهارم این مجموعه انیمیشنی، جکی چان، آنجلینا جولی، لوسی لیو و ست روگن به سرگرمی می‌پیوندند.

“سفید برفی»

تاریخ انتشار: 22 مارس 2024

ریچل زگلر در نسخه لایو اکشن انیمیشن کلاسیک دیزنی “سفید برفی” بازی خواهد کرد.

علی‌رغم برخی واکنش‌های آنلاین درباره نقش بازیگر لاتین، فیلم قرار است “لبه مدرن” را به داستان اضافه کند. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد بازسازی در دست نیست، قرار است به دنبال موزیکال اصلی سال 1937 “سفید برفی و هفت کوتوله” باشد. در آن، ملکه شرور حسود دستور قتل دخترخوانده اش سفید برفی را می دهد که بعداً توسط هفت کوتوله که در جنگل زندگی می کنند نجات می یابد.

گال گدوت قرار است نقش ملکه شیطانی را بازی کند و اندرو برنپ نقش جاناتان را بازی کند.

“یک مکان آرام: روز اول»

تاریخ انتشار: 8 مارس 2024

نوآ ژوپ در نقش مارکوس ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگان ابوت و امیلی بلانت در نقش اولین ابوت در «مکانی آرام: قسمت دوم»پارامونت +

خلاصه داستان فیلم در دست نیست، اما گفته شده است که خط داستانی ادامه‌ی «یک مکان آرام: قسمت دوم» نیست، بلکه یک اسپین آف است. در «روز اول» الکس ولف، دنیس اوهار، لوپیتا نیونگو، جیمون هونسو و جوزف کوین، ستاره «چیزهای عجیب» حضور دارند.

این فیلم به کارگردانی مایکل سارنوسکی و نویسندگی جان کرازینسکی، اسکات بک و جف نیکولز ساخته شده است.

“Dune: Part II”

تاریخ انتشار: 15 مارس 2024

تیموتی شالامه، زندایا، ربکا فرگوسن و خاویر باردم برای دنباله مورد انتظار این فیلم علمی تخیلی بازگشته اند. پس از اینکه خانواده‌اش مورد حمله قرار گرفتند، پل آتریدس (شالامه) با چانی (زندایا) و فرمن، ساکنان بومی آراکیس، در جستجوی انتقام متحد می‌شوند. در مبارزه با توطئه گران، او باید بین دنبال کردن قلب خود یا نجات جهان تصمیم بگیرد.

به کارگردانی دنیس ویلنوو، فلورانس پیو و آستین باتلر نیز همبازی هستند.

«چلنگرها»

تاریخ انتشار: 26 آوریل 2024

لوکا گوادانینو (“مرا با نامت صدا کن”) زندایا را در نقش تاشی کارگردانی می کند، یک اعجوبه سابق تنیس و اکنون مربی که به همسرش آرت (مایک فیست) کمک می کند تا برای یک تورنمنت آتی علیه دوست پسر سابقش و بهترین دوست گذشته اش، پاتریک آماده شود. (جاش اوکانر). تنش افزایش می یابد زیرا سابقه شخصی قبلی آنها روابط آنها را پیچیده می کند.

“ددپول 3»

تاریخ انتشار: 3 می 2024

با اعلام سومین فیلم از این فرانچایز، رایان رینولدز بازگشت های جکمن را در نقش ولورین کنایه زد. جکمن در نقش ولورین بازنشسته شده بود. شخصیت X-Men در “لوگان” در سال 2017 اما نتوانست در برابر دعوت رفیقش مقاومت کند.

“ددپول 3» به کارگردانی Shawn Levy، ددپول را می بیند که با یک Wolverwine در حال بهبودی از مسیر عبور می کند، قبل از اینکه آنها با هم متحد شوند تا با هم با شیطان مبارزه کنند.

“Inside Out 2”

تاریخ انتشار: 14 ژوئن 2024

باند همه برگشته اند!

باند همه برگشته اند!

نه سال پس از اینکه «Inside Out» باعث شد مردم همه احساسات را احساس کنند، دنباله آن در سال 2024 به پرده بزرگ می رود. فیلم Pixar قرار است به دنبال رایلی باشد که اکنون در سال های نوجوانی خود قرار دارد و او با احساسات جدید روبرو می شود.

امی پولر برای صداپیشگی Joy باز می گردد، در حالی که فیلیس اسمیت Sadness و لوئیس بلک Ager است. دایان لین نیز به عنوان مادر رایلی بازمی گردد.

“پسران بد 4»

تاریخ انتشار: 14 ژوئن 2024

مارتین لارنس و ویل اسمیت در “پسران بد 2”

ویل اسمیت و مارتین لارنس در نقش مایک و مارکوس باز می گردند و با مجموعه جدیدی از آدم های بد روبرو می شوند. جزئیات داستان در حال حاضر ناشناخته است، با این حال، می توانید روی اکشن و خنده زیادی حساب کنید.

ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، رئا سیهورن و اریک دین به آنها در چهارمین فیلم این فرنچایز پیوستند.

عادل الاربی و بلال فلاح کارگردانی می کنند و کریس برمنر و جورج گالو به عنوان نویسندگان.

“ماموریت غیرممکن – حساب مرده قسمت 2”

تاریخ انتشار: 28 ژوئن 2024

تام کروز در "ماموریت: غیرممکن - حساب مرده"

تام کروز در “ماموریت: غیرممکن – حساب مرده”

اتان هانت با بازی تام کروز ماموریت های به ظاهر غیرممکن خود را در قسمت هشتم «ماموریت غیرممکن» ادامه می دهد. حق امتیاز.

دنباله‌ای برای “ماموریت: غیرممکن – بخش اول حساب مرده”،» در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد این که انتظار می رود یک ویژگی پر اکشن باشد وجود ندارد. با این حال، انتظار دیدن ربکا فرگوسن، هانا وادینگهام، ونسا کربی، سایمون پگ و نیک آفرمن را در کنار کروز داشته باشید.

کریستوفر مک کواری نقش کارگردانی را بر عهده می گیرد و بروس گلر، اریک جندرسن و کریستوفر مک کواری فیلمنامه را می نویسند.

“پیچان”

تاریخ انتشار: 19 جولای 2024

جزئیات داستان کمیاب است و مشخص نیست که فیلم اول و دوم چگونه به هم مرتبط خواهند شد. با این حال، یونیورسال دنباله را به عنوان “فصل جدیدی از فیلم 1996” توصیف کرد.

IMDB همچنین آن را به عنوان تمرکز بر روی یک جفت تعقیب کننده طوفان که در تلاش برای آزمایش یک سیستم هشدار آب و هوای آزمایشی جان خود را به خطر می اندازند، توصیف می کند.

کایرنان شیپکا، گلن پاول، دیزی ادگار جونز همگی در کنار مائورا تیرنی، آنتونی راموس و ساشا لین به ایفای نقش می پردازند. مشخص نیست که هلن هانت، ستاره «Twister» در این فیلم حضور خواهد داشت یا خیر. بیل پکستون که در این فیلم نقش بیل هاردینگ، تعقیب‌کننده سابق طوفان و هواشناسی تلویزیونی را بازی می‌کرد، در فوریه ۲۰۱۷ پس از عوارض جراحی قلب درگذشت.

لی آیزاک چانگ فیلمنامه ای از مایکل کرایتون و مارک ال. اسمیت را کارگردانی می کند.

“من نفرت انگیز 4»

تاریخ انتشار: 3 جولای 2024

من نفرت انگیز 3

من نفرت انگیز 3

جزئیات داستان ناشناخته است، اما گرو و عواملش بدون شک شخصیت شرور جدیدی خواهند داشت که در چهارمین قسمت از مجموعه سرگرم‌کننده‌های خانوادگی حضور خواهند داشت. استیو کارل به عنوان یک ابرشرور با قلب باز می گردد، و همچنین کریستن ویگ در نقش صدای لوسی، همسر گرو.

دخترخوانده های گرو، مارگو، ادیت و اگنس، به احتمال زیاد مخاطبان را نیز جذب خواهند کرد’ قلب ها با شیطنت های دوست داشتنی شان

“مفاسا: شیر شاه»

تاریخ انتشار: 5 جولای 2024

"شیر شاه.

“شیر شاه

بری جنکینز پیش درآمد سبک لایو اکشن “شیر شاه” را کارگردانی می کند. طبق IMDB، پس از اینکه سیمبا پادشاه سرزمین‌های غرور می‌شود، او مصمم است تا توله‌اش نقش‌های پنجه‌اش را دنبال کند تا ریشه‌های پدر فقیدش موفاسا کشف شود.»

آرون پیر صداپیشگی موفاسا را ​​بر عهده دارد، در حالی که ست روگن در نقش پومبا، بیلی آیچنر در نقش تیمون و جان کانی در نقش رافیکی دوباره ایفای نقش می کند.

“کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع»

تاریخ انتشار: 26 جولای 2024

آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» از مارول

آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» از مارول

چهارمین فیلم از مجموعه کاپیتان آمریکا، آنتونی مکی را به عنوان شخصیت اصلی می بیند که با نام سام ویلسون نیز شناخته می شود. پیشتازی پس از کریس ایوانز’ استیو راجرز بازنشسته شد، کاپیتان آمریکا جدید ماجراجویی قهرمانانه و نجات دهنده جهان خود را آغاز خواهد کرد.

جولیوس اوناه فیلمنامه ای از دالان موسون و مالکوم اسپلمن را کارگردانی می کند. هریسون فورد، لیو تایلر، دنی رامیرز همبازی هستند و شایعه شده سباستین استن در نقش باکی بارنز بازی می کند.

“Beetlejuice 2”

تاریخ انتشار: 6 سپتامبر 2024

مایکل کیتون در نقش بیتل جویس

مایکل کیتون در نقش بیتل جویس

مایکل کیتون بار دیگر نقش بیتل جویس را در دنباله تیم برتون بازی می کند. در مورد ادامه فیلم 1998 اطلاعات زیادی در دست نیست، اما وینونا رایدر و کاترین او و هارا از جمله بازیگرانی هستند که به دنیای بیتل جویس بازگشته اند.

تازه واردها عبارتند از جنا اورتگا در نقش دختر رایدر روی پرده و مونیکا بلوچی در نقش همسر بیتل جویس و همچنین جاستین تروکس و ویلم دفو.

“جوکر: فولی یک دوکس»

تاریخ انتشار: 4 اکتبر 2024

واکین فینیکس پس از برنده شدن اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، گریم دلقک خود را برای دنباله بازی دوباره انجام داد. این بار لیدی گاگا در نقش هارلی کوین به او می پیوندد و بسیاری از دیدن نقش او هیجان زده هستند.

کارگردان تاد فیلیپس اولین عکس از دنباله فیلم جوکر را در روز ولنتاین به اشتراک گذاشت که این دو ستاره را در حال تعامل به عنوان شخصیت های روان پریش خود نشان می دهد. زازی بیتز، برندان گلیسون، کاترین کینر نیز در این فیلم هیجان انگیز نقش آفرینی می کنند.

“گلادیاتور 2»

تاریخ انتشار: 22 نوامبر 2024

پل مسکال در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار در هالیوود، کالیفرنیا در 12 مارس 2023

پل مسکال در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار در هالیوود، کالیفرنیا در 12 مارس 2023

ریدلی اسکات با دنباله ای بر فیلم 2000 خود با بازی راسل کرو به امپراتوری روم بازمی گردد. طبق IMDB، «گلادیاتور 2» پس از مرگ ماکسیموس، لوسیوس، پسر عشق ماکسیموس، لوسیلا را دنبال خواهد کرد.

پل مسکال در نقش لوسیوس ایفای نقش خواهد کرد و دنزل واشنگتن و پدرو پاسکال نیز در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به کونی نیلسن در نقش لوسیلا، جیمون هونسو در نقش جوبا و جوزف کوین اشاره کرد. پیش‌بینی می‌شود که کرو در دنباله این فیلم حضور نخواهد داشت.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]