از سراسر وب

سریال بهتره با سول تماس بگیری

یک وکیل تبه‌کار به اسم جیمز مک‌گیل که بعدها به ساول گودمن تغییر نام می‌دهد، در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازد. وی پیش‌تر در مجموعهٔ تلویزیونی بریکینگ بد نیز نقش همین وکیل تبه‌کار (ساول گودمن) را بازی کرده بود که در آنجا به والتر وایت کمک می‌کرد. داستان این مجموعه مربوط به سال ۲۰۰۲ و متمرکز بر زندگی این وکیل و شش سال پیش از ملاقات او با «والتر وایت» در بریکینگ بد است. البته قسمت‌هایی از آینده (ماجراهایی که برای وی بعد از اتمام رابطه‌اش با والتر وایت در بریکنیگ بد اتفاق افتاد) نیز به نمایش در می‌آید. مشابه بریکینگ بد، داستان این مجموعه نیز در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا اتفاق می‌افتد.

بهتره با سول تماس بگیری

فیلم دختری که فرار کرد – داستان کارا رابینسون

کارا رابینسون را دنبال می کند که از یک آدم ربایی جان سالم به در می برد و در نهایت یک قاتل زنجیره ای را سرنگون می کند.

فیلم دختری که فرار کرد: داستان کارا رابینسون (به انگلیسی: The Girl Who Escaped – The Kara Robinson Story) به کارگردانی سیمون استاک در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد.

دانلود

 

فیلم بدن جنیفر

یک طرفدار دبیرستانی که به تازگی تصاحب شده است تبدیل به یک سوکوبوس می شود که متخصص کشتن همکلاسی های مرد خود است. آیا بهترین دوست او می تواند به این وحشت پایان دهد؟

بدن جنیفر (به انگلیسی: Jennifer’s Body) یک فیلم ترسناک و کمدی سیاه آمریکایی به نویسندگی دیابلو کودی و کارگردانی کارین کوساما است. در این فیلم بازیگرانی همچون مگان فاکس، آماندا سایفرد، جانی سیمونز، جی. کی. سیمونز، ایمی سداریس و آدام برودی ایفای نقش کرده‌اند.

تماشای رایگان فیلم

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]