از سراسر وب

نرم افزار معاملاتی متاتریدر یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه فارکس برای کاربران فعال است. در حقیقت همه بروکر ها ( کارگزاران ) برای راحتی کار مشتریان خود و دسترسی آن‌ها به بازار و انجام عملیات خرید و فروش این نرم افزار معاملاتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

انواع مختلفی از این گونه نرم افزارها در شرکت های متفاوت طراحی و اجرا شده است که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها نرم افزار متاتریدر است. این نرم افزار توسط شرکت MetaQuotes تهیه و تولید شده و امروزه توسط بروکرهای مختلف از جمله آلپاری مورد استفاده قرار گرفته است . این نرم افزار با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته است بخش عظیمی از کارهای مشتریان و سرمایه گذاران را حل و فصل کند.

اگر شما کلمه پلتفرم معاملاتی را شنیده اید، باید بدانید که منظور هم نرم افزارهای معاملاتی است که نام دیگر آن سکوی معاملاتی هم می‌باشد.

نرم افزار متاتریدر 4 و قابلیت نصب روی دستگاه های مختلف

نرم افزار متاتریدر 4 این قابلیت را دارد تا بر روی دستگاه های مختلف با سیستم عامل های متفاوت نصب شده و به راحتی اجرا شود. نسخه های مختلفی از این نرم افزار وجود دارد که قابل اجرا بر روی کامپیوتر های شخصی با سیستم عامل ویندوز ( ویندوز 10 ، ویندوز 8.1 و ویندوز 7 ) است. همچنین این نسخه اندروید این نرم اغزار برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی و نسخه آیفون برای سیستم عامل IOS موجود است.

ویژگی های نرم افزار متاتریدر 4

شرکت آلپاری این نرم افزار را به کاربران خود ارائه نموده و شما می توانید با جستجوی نام این نرم افزار در سایت آلپاری، آن را دانلود کرده و کار خود را شروع کنید. از جمله ویژگی‌هایی که سبب شده است این نرم افزار معاملاتی برای معامله گران ارزشمند و دوست داشتنی باشد موارد زیر است:

  • تعداد زیاد اندیکاتورهای قدرتمند
  • عدم نیاز به دانلود
  • طراحی ساده جهت جست و جوی ساده تر
  • استفاده از هجینگ
  • و …. .

هم اکنون می‌توانید برای دانلود متاتریدر 4 به سایت آلپاری مراجعه کرده و این ابزار قدرتمند را دانلود کنید.

/پایان رپورتاژ آگهی/

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]