از سراسر وب

مطلع شدن از وقایع کنونی گاهی می تواند یک کار بزرگ باشد. خوشبختانه ، پوشش خبری اخبار به صورت آنلاین باعث می شود که شما از آنچه در حال وقوع است مطلع شوید. در این لیست از بهترین وب سایت های خبری ، ما لیستی از منبع خبری آنلاین را گردآوری کرده ایم که ارزش بررسی دارد.

حتی اگر فقط چند دقیقه وقت آزاد داشته باشید، سایتهای این لیست اخبار به روز را به شما ارائه می دهند. بنابراین دفعه بعدی که به دنبال سپری کردن چند دقیقه از اوقات خود هستید، یکی از وب سایت های خبری را اننتخاب کنید وارد آن شوید. بلافاصله به اخبار با کیفیت و خبرهای کنونی دسترسی خواهید داشت. این برای همه کسانی که به “اخبار روزانه” خود نیاز دارند و همچنین برای کسانی که دوست دارند اکنون و سپس رویدادهای فعلی را بررسی کنند عالی خواهد بود.

همچنین ، با استفاده از این لیست ، شما می توانید یک منبع خبری یا شاید چند منبع خبری را که به بهترین وجه متناسب با سبک شما هستند، انتخاب کنید. برخی از وب سایت های خبری دارای عمق بیشتری خواهند بود و برخی از آنها جدیدترین اخبار جدید را به شما ارائه می دهند. اخبار مورد نظر شما هرچه باشد، می توانید آن را در این لیست ارائه شده بیابید.

 

نیویورک تایمز

نیویورک تایمز که مانند یک مقاله سنتی شکل گرفته است، یک وب سایت خبری با کیفیت است که در مورد موضوعات مختلف گزارش می دهد. همه مباحث متداول تحت پوشش (اخبار آمریكا و جهان، ورزش، بهداشت و تناسب اندام و غیره) و همچنین مباحثی مانند مشاغل ، بهداشت ، هنر و حتی راهنماهای رویداد NYC را شامل می شود . نیویورک تایمز یکی از بزرگترین اعضای این لیست ما است و مطمئناً در مورد هرگونه موضوع مرتبط با خبرهای عالی که ارائه خواهد شد، پوشش بسیار خوبی خواهد داشت.

نکات برجسته وب سایت:  یکی از روزنامه های دارای بالاترین امتیاز در ایالات متحده، بیش از هر روزنامه دیگری جوایز پولیتزر را کسب کرده است.

 

گاردین

گاردین اخبار آمریکایی و بین المللی را برای مخاطبان آنلاین و جهانی پوشش می دهد. در کنار ارائه آخرین اخبار ، سایت نیز دارای قالب بندی مناسب و کاربر پسند است . کاربران حتی می توانند از بین اخبار عمیق یا مختصر اخبار برای داستان های مختلف انتخاب کنند. با این کار می توانید اخبار خود را همانطور که می خواهید به شما تحویل دهد. با استقلال در تحریریه، گاردین برای بسیاری منبع خبری معتمد است.

نکات برجسته وب سایت:  سایت دارای قالب بندی مناسب و کاربر پسند است و خوانندگان می توانند از بین مطالب عمیق یا مختصر و سر تیتر اخبار برای موضوعات مختلف، یکی را انتخاب کنند.

 

اخبار یاهو

یاهو نیوز به اندازه برخی دیگر از سایت های خبری آنلاین پر زرق و برق نیست. آنها، با این حال، هنوز هم ارائه مقدار زیادی از محتوا خبر بزرگ را عهده دار هستند. همچنین، عناوین و مقالات به راحتی قابل جستجو هستند ، و این سایت را به یک سایت عالی برای جستجو یا مرور مقالات خاص خبری تبدیل کرده است . بنابراین چه بخواهید خبرهای روزانه خود را دنبال کنید و چه موارد خاصی را دریافت کنید، احتمال زیادی وجود دارد که یاهو نیوز آنچه شما نیاز دارید را داشته باشد.

نکات برجسته وب سایت:  جستجوی عالی در داستان ها و موضوعات مختلف، حق انتخاب زیاد در محتوای جدید و محتوای بایگانی شده.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]