از سراسر وب

چگونه آهنگ های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

سایت های دانلود از اینستاگرام یکی از بهترین و کاربردی ترین روش هایی هستند که می توانند برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از این سایت ها شما دیگر نیازی به نصب انواع برنامه ها و ارائه اطلاعات اکانت اینستاگرام خود ندارید و به راحتی می توانید با استفاده از لینک های اختصاصی ارائه شده برای هر فیلم و عکسی در اینستاگرام به کمک سایت های دانلود از اینستاگرام، کلیپ مورد نظرتان را  دانلود کنید.

در ادامه به بررسی بیشتر مزایا و معایب این سایت های کاربردی میپردازیم و شما را با سایت های جذابی برای دانلود آهنگ های خارجی بدون کپی رایت و کاملا رایگان آشنا میکنیم. با ما همراه باشید.

کاربرد سایت های دانلود از اینستاگرام

قطعا خیلی اوقات برای شما نیز پیش آمده است که در حال گشت و گذار در اینستاگرام باشید و ناگهان با یک کلیپ یا آهنگی روبرو شوید که برایتان بسیار جذاب و جالب باشد، در چنین مواقعی قطعا به این فکر میکنید که چگونه این پست را ذخیره کنید و آن را در پست یا استوری خود قرار دهید، در چنین شرایطی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، استفاده از سایت دانلود پست از اینستاگرام است، چرا که با استفاده از این سایت ها شما می توانید تصاویر و یا ویدیو کلیپ های مورد علاقه خود را به راحتی و به صورت رایگان دانلود نمایید.

در واقع در تعریف سایت دانلود از اینستاگرام باید گفت که این نوع سایت ها در واقع یک پلتفرم آنلاین هستند که به کاربران خود این امکان را می دهند تا بتوانند پست های مورد علاقه شان را از اینستاگرام دانلود نمایند، اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اینگونه سایت ها به علت ابزاری بودن، توسط اینستاگرام برروی آنها محدودیت هایی اعمال شده است و بسیاری از آنها کند کار میکنند و یا فعالیت بسیار ضعیفی دارند.

در چنین شرایطی بهترین روش، استفاده از سایت های دانلود موزیک خارجی میباشد که هیچ محدویتی ندارند و کار با آنها آسان است، مانند سایت Aloo music  که علاوه بر رایگان بودن موزیک های موجود در این سایت کیفیت موزیک های ارائه شده نیز بسیار بالا میباشد؛ در ادامه به معرفی برخی از سایت های دانلود از اینستاگرام میپردازیم.

انواع سایت های دانلود از اینستاگرام

در حال حاضر سایت های دانلود از اینستاگرام بسیار زیاد بوده و شما می توانید برحسب نیاز خود از آنها استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم به معرفی شاخص ترین سایت های دانلود پست از اینستاگرام بپردازیم:

بهترین سایت های دانلود از اینستاگرام

بهترین سایت های دانلود از اینستاگرام

  • saveinsta
  • downloadgram
  • instaspy
  • instasave
  • igram
  • toolzu

برای استفاده از این سایت ها تنها کافیست لینک پست مورد نظرتان را در بخش خواسته شده درج کرده و تایید کنید و سپس کلیپ مورد نظر با گزینه دانلود برایتان ظاهر خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که  فعالیت این سایت ها همیشه بدون ایراد نیست و گاها بر اثر شلوغی سایت و همچنین به دلیل ارتقا پلتفرم اینستاگرام و قوانین جدید و سخت آن برای اینکه مانع از کپی کلیپ ها شود این سایت ها را با مشکل مواجه میکند، بهترین روش، دانلود آهنگ مورد نظر بدون کپی رایت و رایگان از سایت های معتبر میباشد که در ادامه به بررسی و معرفی آنها میپردازیم.

دانلود آهنگ های خارجی بدون کپی رایت

امروزه در بسیاری از کلیپ ها از آهنگ های خارجی استفاده میشود که گوش بیشتر بینندگان خوش می آید و اکثر بینندگان به دنبال دانلود این موزیک می افتند اما نه اسم آن را میدانند و نه خواننده و سازنده آن را میشناسند. در چنین شرایطی با استفاده از سایت هایی میتوانید از طریق فیلتر های موجود آهنگ مورد نظرتان را پیدا و بدون کپی رایت دانلود کنید که در ادامه به شرح این سایت ها میپردازیم:

  • Aloo music
  • Mixkit
  • Pixabay
  • Amazon music
  • Thematic
  • Icons8
  • Tekno axe
  • ccHound
  • Audio library
  • sound collection

بهترین سایت دانلود آهنگ های خارجی برای ایرانیان 

بهترین سایت دانلود آهنگ های خارجی برای ایرانیان

بیشتر سایت های که در لیست بالا هستند دارای گزینه سرچ آهنگ نمی باشند و تنها با استفاده از فیلتر های موجود میتوان آهنگ مورد نظر را یافت و این امر برای بسیار از کاربران کسل کنند و سخت است اما در سایت الو موزیک (aloomusic) شما میتوانید از بخش سرچ نام آهنگ یا خواننده خارجی مورد علاقه تان را سرچ کرده و بدون کپی رایت و با بالا ترین کیفیت آهنگ های خارجی مورد علاقه تان را بطور رایگان دانلود کنید.

در پایان

سایت های دانلود از اینستاگرام یک روش بسیار مناسب برای دانلود از اینستاگرام بدون نصب اپیلکشن های مختلف و لاگین در آنها هستند، در این مقاله به آشنایی با بهترین سایت های دانلود پست از اینستاگرام پرداختیم که با استفاده از آنها می توانید به راحتی فیلم یا عکس های پست شده در اینستاگرام دانلود کرده و استفاده نمایید؛ و در کنار آن به معرفی شاخص ترین سایت های دانلود موزیک خارجی بدون کپی رایت پرداختیم و شما را با بهترین سایت دانلود آهنگ خارجی رایگان بدون کپی رایت برای ایرانیان آشنا کردیم، امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد، سپاس از همراهی شما.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]