از سراسر وب

خواننده شدن نیز یک راه کسب درآمد می باشد و مثل تمامی شغل های دنیا درآمد زا می باشد و می توان با راز های درست به این درآمد رسید. کسب درآمد از طریق خوانندگی یکی از هدف های اصلی بسیاری از کسانی می باشد که در این مسیر قدم می گذارند. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

کسب درآمد از خوانندگی

منظور از کسب درآمد از طریق خوانندگی چیست؟

شاید بعضی از افراد معتقد باشند، کارهای هنری، دلی هستند. احتمالا شما هم، نظیر این جمله ها را بارها و بارها شنیده اید. جمله هایی مثل «کارهای هنری از جمله موسیقی، از دل می آیند و بر دل می نشینند و نباید به پول و مادیات فکر کرد». اما اگر بخواهیم منطقی و منصفانه به این قضیه نگاه کنیم، باید بگوییم که کسب درآمد از طریق هنرهای گوناگون، از جمله موسیقی و خوانندگی و … هیچ مغایرتی با درست کار کردن و از جان و دل کار کردن، ندارد. کسی که یک رشته ی هنری را آغاز می کند، به آن هنر علاقه مند است و همین علاقه و عشق، به او در ادامه دادن این مسیر، کمک می کند. کم کم همین امر نیز زمینه ساز بهتر کار کردن و شناخته تر شدن او خواهد شد و به کسب درآمد منجر می گردد. بنابراین عشق به هنر خوانندگی و کسب درآمد از طریق خوانندگی، کاملا در راستای یکدیگر هستند و ارتباط مستقیمی با هم دارند.

کسب درآمد از طریق خوانندگی، آسان تر از سایر رشته های موسیقی است.

همین اول کار این نوید را به شما بدهیم که اگر قصد دارید خواننده شوید یا نخستین قدم های خوانندگی را برداشته اید، کسب درآمد از طریق خوانندگی، در مقایسه با سایر رشته های موسیقی، به مراتب آسان تر است. یکی از مهم ترین دلایل این اتفاق، میزان شهرت خوانندگان در مقایسه با آهنگسازان و نوازنده ها و …می باشد. پس در همین قدم اول باید بگوییم که راه را درست آمده اید. اما این تمامِ راه نیست. برای کسب درآمد از طریق خوانندگی، رازها و راه های دیگری هم وجود دارد.

استارت کار

یکی از مهم ترین منابع درآمدی خواننده ها کنسرت های تهران و شهرستان ها میباشد. داشتن هدف های بزرگ و برداشتن قدم های بزرگ، در بسیاری از موارد می تواند به شکست منجر شود و فرد را دلسرد کند. برای همین توصیه می کنیم با قدم های کوچک شروع کنید. مسیر خوانندگی، یک مسیر کوتاه و سریع السیر نیست. شما باید گام به گام پیش بروید.

کسب درآمد از خوانندگیگام های کوچک، شما را به کسب درآمد و پولدار شدن از طریق خوانندگی نزدیک خواهد کرد. شروع این اقدامات باید از به چالش کشیدن خود در خوانندن باشد یعنی باید شروع به تولید موزیک و خواندن کنید. ترک هایی تولید کنید و آنها را منتشر کنید و کم کم برای خود طرفدارنی جذب کنید و با همین کار تجربه هایی در خواندن و حضور در استودیو های موسیقی کسب کنید و ارتباط خود را با افراد موزیسین بیشتر کنید. این امر باعث پیشرفت شما شده و بخش ارتباطات باعث پیدا کردن زود هنگام اسپانسر برای کاهش هزینه های تولید شما میشود.

همین اقدام کوچک ، شروع وارد شدن شما به دنیای موسیقی یا بهتر است بگوییم مارکت موسیقی می باشد و همه چیز از اینجا جدی تر و لذت بخش تر میشود. با اجرای آهنگ های متعدد تجربه شما بالاتر میرود طرفداران شما بیشتر میشود و به همین ترتیب شانس موفق شدن شما نیز بیشتر میشود. چه بسا وجود دارند هنرمندانی که با اولین تجربه خود در این کار اتفاقات خیلی بزرگی برایشان افتاده که توانسته اند زندگی خود را چه به لحاظ هنری و چه به لحاظ مادی دگرگون کنند.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

نظرات
پی ام 30 موزیک
[ads_footer]